יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

העונה הראשונה הסתיימה.

נדמה שרק שלשום פרסמתי את הפרומו לפרויקט הירוק, והנה אנחנו בצד השני של הסופה הזאת, אחרי שהפרק האחרון שודר לפני שבוע.
עוד לא ממש התאוששתי מהקצב המטורף של העבודה על העונה, וכבר אנחנו בתהליך מואץ של עבודה על העונה השניה.
כותבים, משכתבים, פוסלים, כותבים שוב, משכתבים שוב וכו'.
אז תסלחו לי שאני לא פנוי לעדכן את הבלוג.
זה דיי מדהים שכשקורים דברים ויש הרבה מה לעדכן, אז אין טיפת זמן לשבת ולכתוב את הבלוג, ולעומת זאת כשיש זמן, ואני נמצא בבית בין שתי עונות... אז אין לי ממש מה לעדכן :)
בכל מקרה, אני חושב שמי שעוקב כבר הבין שעידכונים וטיפול בבלוג בכלל... זה לא ממש הצד החזק שלי ...

אז מה כן?

הנה כמה קטעים חביבים מהסדרה שנמצאים ביו טיוב:

דויד מהעתיד . (באיכות גרועה... אבל גם זה משהו)

2. הלוחש לפינגווינים.

3. הג'יני.
 
4. ביסקוויטים בשיעור שחייה.

5. אליעזר בן יהודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה