יום שישי, 17 בפברואר 2012

סיימנו לצלם!

זהו, העונה השנייה נמצאת כבר בקבצים דיגיטאלים על המחשב הראשי בסטודיו שלנו.
עכשיו נשאר רק.. לערוך, לצפות, לתקן, לערוך שוב, לצפות, להעביר לאפטריסטים, לחתוך גרין סקרין, לקמפז, להוסיף אפקטים, תיקוני צבע, לצפות, לתקן, להעביר לסאונד, להוסיף מוזיקה, אפקטים, מיקס, להעביר חזרה לעריכה, לערוך פרקים, לצפות, להחזיר חזרה לאפטריסטים, לתקן, להחזיר חזרה לסאונד, להחזיר לעריכה לצפות לאשר להוריד לקלטת בטא.
קלי קלות....

בכל מקרה שבוע הצילומים האחרון שבו, בחמישה ימי צילום צולמו שבע סדרות שונות, התאפיין...איך לומר.... בגרוטסקיות כללית שעברה בין כל הסדרות.  כנראה שבתת המודע של חן המפיקה, היא הרחיקה מעצמה את הסדרות הגועליות והסקסיסיות באופן עקבי.  כך שלבסוף, לסיום של עשרים ימי צילום, נשארנו עם תוכן גרוטסקי מזוקק במיוחד.
צוות הצילום לא הבין מה נפל עליו השבוע.... מערכוני פורנו, מערכוני טבח דוחה ומגעיל במיוחד שעושה דברים נוראיים במנות שמוחזרות אליו, פיפ שואו, חשפניות, אציל צרפתי סוטה בצורה קיצונית, ערפדים בעלי חיבה לאורגיות דם ועוד.....

גם בנות מחלקת האיפור וההלבשה עמדו המומות נוכח הרצף החריג.

אבל מה כל זה שווה בלי תמונות?
אז ככה, קובי וקנין שעוקב אחרי הפרויקט עוד מעונתו הראשונה ומצלם בכישרון רב את כל הנעשה מאחורי הקלעים, העלה מספר אלבומים לפייסבוק שלו, המביאים תיעוד מדוייק למדי של הקורה על ומאחורי הירוק.
הנה לינק!
(עד כמה שאני יודע האלבומים פתוחים לצפייה ציבורית חופשית... במידה ולא, אתם מוזמנים לבקש ממנו חברות, קובי בחור ידידותי במיוחד :)
הנה לינק:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150621954194872.404488.671649871&type=3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה