יום ראשון, 25 במרץ 2012

יוצאים לעוד סיבוב מכירות בגולה.

בשבוע האחרון, למרות העבודה הבלתי פוסקת על העונה השניה, ולמרות שהייתי חולה יומיים שלושה, פיניתי זמן כדי ליצור קליפ עזר למכירות הפרויקט בחו"ל.
הקליפ אמור להסביר לחברות הפקה זרות, מה זה אומר בעצם לקנות את הפרויקט הירוק.
מה בעצם הטריק שחוסך להן הרבה כסף, ומספק להן תוכנית מקור עם שחקנים מקומיים, בתקציב של תוכנית רכש (תוכנית שנרכשה כמות שהיא ורק תורגמה או דובבה לשפת המקום).
ה"טריק" הזה נשען בעצם על העיקרון של צילום על המסך ירוק והעבודה בתוך תוכנת אפטר אפקטס, והוא מאפשר בעצם לכל מי שמקבל את הפרויקטים שבנינו, לפתוח אותם בקלות, ולהחליף בעצם את השחקנים שלנו בשחקנים מקומיים שהם צילמו על מסך ירוק - וכל זה בלחיצת כפתור פשוטה.

הנה הסרטון שעבדתי עליו:

חוץ מזה התבשרתי השבוע שהעליה לאוויר של העונה השניה נדחתה מהתאריך שציפיתי לו, והיא כבר לא בתחילת מאי, כי אם בתחילת יולי!
בעסה....  התאריך החדש נקבע ע"י הערוץ, אנחנו בכל מקרה נהיה מוכנים כבר בתחילת מאי.
בכלל, ההתקדמות של העונה הזו היא ..טפו טפו טפו... מאוד מרשימה, אנחנו עומדים בכל היעדים, בנחת ומקצוענות (בניגוד ללחץ הבהלה והטירוף שאפיינו את העבודה על העונה הראשונה).
הייתי מת להראות לכם חומרים חדשים... אבל אסור לי :(

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה