יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

שוסטר וקמינסקי - ההתחלה.



בדקתי בגוגל על שוסטר וקמינסקי.... סתם, כדי לראות 0 תוצאות רלוונטיות.
יש הרבה תוצאות שקשורות לאנשים ששם משפחתם הוא שוסטר ולאחרים ששמם קמינסקי, אבל שום שוסטר וקמינסקי שקשור אלי.
ככה זה בהתחלה.
אני זוכר בדיקה דומה על באגו דאגו כשרק התחלנו לחשוב על השם... באגו דאגו - 0 תוצאות.
היום, לא רק שבאגו דאגו נותן 8200 תוצאות, תוצאות וידאו ועשרות תמונות רלוונטיות, גוגל כבר משלים את איזור החיפוש ל'באגו דאגו' בעצמו ואפילו מוסיף בערך 8 נושאים שונים שמתאימים לבאגו דאגו... ומדובר על פרוייקט שלא ממש הצליח.
אני מקווה שחודשיים שלושה מהיום גוגל כבר ישלים בעצמו את איזור החיפוש ל'שוסטר וקמינסקי' כשרק יתחילו לכתוב שוסט.

לפני חודשיים בערך פנו אלי מערוץ ביפ, הם סיפרו לי על תוכנית חדשה שהם מרימים שמאגדת מספר קבוצות שיוצרות בעיקר באינטרנט ושעדיין לא קיבלו חשיפה. כל קבוצה תקבל תקציב זעיר להכנת מערכונים חדשים ואישור לשימוש בחומרים ישנים מוצלחים.

מצד אחד חיידק היצירתיות התחיל לבעוט בטירוף ----- מצד שני התקציב זעיר.
מהצד הראשון זו הזדמנות לנסות רעיונות חדשים על קהל רחב ---- צד שני, הוא ממש ממש זעיר
מהצד הראשון זה ביפ וביפ זה קשת וקשת זה יעד ---- מצד שני כנראה שעוד לא הבנתם כמה זעיר.... תחשבו על מספר זעיר (עכשיו תחלקו אותו בשניים)  כזה זעיר.
אבל אז הצד הראשון התחיל להריץ רעיונות, והבנתי שהקרב אבוד.... מאוד קל 'לקנות' אנשים יצירתיים, צריך רק להציע להם במה... איזה עולב..

בכל מקרה, אני ונמרוד החלטנו ללכת על זה - 5 מערכונים בהפקה על גבול ההתנדבות (השחקנים לא קיבלו תשלום, נמרוד לא קיבל תשלום ואני.... אני אשכרה הוצאתי כסף)  אבל בוא נעזוב לרגע את הכסף... בוא נדבר על הלו"ז - הלו"ז היה לחלוטין לא הגיוני.
בהתחלה הוא היה הגיוני, מערכון כל שבוע, אפשר לעמוד בזה, אבל אז קיבלתי בשורה שהתוכנית עומדת להיות משודרת יומית!!!  מה שאומר שחודש וחצי עבודה שהקצבתי לפרוייקט צומצם לשבועיים וחצי.
אני וטל בלטוך עבדנו (ועדיין עובדים) כמו פסיכים על האפטר.... אבל אני מקדים את המאוחר.
שלב ראשון כתיבה.
הנה תמונות שצילמתי בפגישה הראשונה של קריאת\עיבוד\שינוי התסריטים
נפגשנו בדירה של נמרוד - אני ונמרוד, חן מפיקת העל שלנו, עמרי אנגל ועידן גיל שמשחקים את הדמויות הראשיות.



נמרוד הוא הבחור עם הסינר והכיבשה, עידן הבחור עם המשקפיים,עמרי הוא המחייך בתמונת הFISHEYE, חן הבלונדה ואני זה זה שנשאר.
בעידכון הבא - ההפקה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה