יום רביעי, 18 באוגוסט 2010

שוסטר וקמינסקי - ההפקה

דבר ראשון -הנה טעימה ראשונה משוסטר וקמינסקי.
זה הפרק השלישי שנקרא 'פלייבוי', והוא קצת מקדים את המאוחר, כי הפוסט הזה אמור לעסוק בהפקה ולא בתוצאה, אבל הייתי חייב לבדוק את אופציות העלאת הוידיואים בבלוגר.
זה דיי מוזר, אני חייב לציין..... כי עדיין לא מצאתי כאן את האופציה לעשות EMBED לוידאו מYOUTUBE וחבריו.... אלא רק אופציה להעלות קובץ וידאו מהמחשב.... מוזר, במיוחד בהתחשב בזה שבלוגר שייך לגוגל (וגם YOUTUBE)
אם מישהו יודע איך עושים כאן EMBED הוא מוזמן להשאיר לי תגובה ולהסביר.

או קיי.... חזרה להפקה.
את ההפקה חילקנו לשני ימי צילום. הראשון היה יום צילום כרומה קי, של כל החלקים ההזייתיים שבתסריט, ויום הצילום השני היה בדירה מג'וייפת של כל הפתיחים והסגירים של הקטעים שמתרחשים בדירה.

הנה כמה תמונות מיום הצילום באולפן הכרומה קי (צילם נמרוד באיי פון, מה שמסביר את איכות התמונות הנמוכה.... האייפון... לא נמרוד... נמרוד מצלם סבבה :)












אין מה להגיד, התמונות אומרות הכל :)  היה כיף גדול :)
מחר אני אעלה תמונות מיום ההפקה השני - בדירה, ואולי עוד קטע גמור לשיפוטכם.


הנה נסיון שלי להכניס וידאו מVIMEO

shuster & kaminski - playboy from eyal B on Vimeo.

הצליח? לא הצליח?

תגובה 1:

  1. היי אייל,

    למקרה שאתה עדיין מחפש את התשובה לגבי embed,
    כשעורכים את הטקסט של הפוסט בבלוגר, יש tab שכתוב עליו HTML. כשלוחצים עליו אפשר להכניס את הקוד ל embed מ YouTube ואתרים אחרים, אל תוך הפוסט.

    השבמחק