יום שני, 25 ביולי 2011

טעימה קטנה מהגרפיקות

אני מנצל דקה פנויה על המחשב כדי להעלות לבלוג טעימה קטנה מהחומרים שעבדנו עליהם בPOST.
שוב, אני הולך בין הטיפות בין מה שאני חושב שאפשר או אי אפשר להראות, אז נכון לעכשיו (שבועיים לפני עלייה לאוויר וימים בודדים לפני תחילת שידור הפרומואים) אני חושב שזה יהיה בסדר להראות כמה מהסביבות שבנינו במחשב, ושבשלב הבא יהיו הסטים שבתוכם נשתול את השחקנים שצולמו על ירוק.
את הקרדיט המלא להכנת הסביבות האלו צריך לתת לאלון שטיאט המוכשר, לאביטל אברג'ל התותחית ולשחר שרביט התלתיסט הכלי.
אני לא הולך להתחיל לפרט מה קורה בכל סט, כי הדקה הפנויה שלי נגמרה, וגם כי אפשר להנות מהויז'ואלז גם בלי יותר מידי טקסט.







תגובה 1:

  1. צפרא טבא לך אייל..אני לא מאמינה שאין תגובות אחרות,מה יהיה עם התרבות בארצנו הקטנטונת,אני חושבת שלצערי יש נזילה רצינית בצינורות ההומור במדינתנו הקטנטונת..בכל אופן רציתי לציין בפניך אם בכלל זה יגיע אלייך,כולי תקווה שכן,שאתה והצוות הירוק השבתם לי את האמונה שאולי אני כן יכולה לשרוד פה, כי יש פה אנשים מצחיקים מיוחדים ושוברי מוסכמות כמוך,בעשר השנים האחרונות נתקלתי בהרבה מקומות חויות ואנשים אך מלא זמן לא צחקתי כמו שאני צוחקת מהתוכנית שלכם וכל פרק הוא מן פיסה קטנה של מציאות שבה אני מרגישה מאושרת במיוחד עד תומו של הפרק,כמובן שאני עדיין מאושרת גם בלי הפרקים אבל עם הפרוייקט אפילו יותר! עכשיו כדי שתוכל לחזור לממלכת סילבניה תאלץ לענות על שאלה אחת אחרת תומת(אני סומכת עלייך שתבין שזו רק בדיחה ולא הערה גלן קלוזית)האם אתה רוצה לאכול איתי גלידה בים? או סתם ללכת לצלול עם כרישים בדרום אפריקה מה שיבוא קודם..בהצלחה עם הפרוייקט מגיע לך!

    השבמחק