יום שבת, 16 ביולי 2011

עוד חודש לשידור

הלחץ וההתרגשות עולים, השבוע הורדנו 9 תוכניות ראשונות לקלטות והן עברו לתרגום.
עדיין יש 6 סדרות מערכונים שנמצאות בעבודה ואנחנו צריכים לסיים אותן עד לעלייה לאוויר ב 14.8
התוכניות הולכות להיות משודרות (כמעט) יומית, מה שאומר שעבודה של חצי שנה הולכת להישרף בקצב מסחרר של ארבע תוכניות בשבוע.
גם השיווק והיחצנות הולכים להתחיל בקרוב מאוד, הפרומואים נערכים בדקות אלו, הגרפיקות נתפרות והחומרים לעיתונות יוצאים ממש עכשיו לכתבים, זו לא העבודה שלנו, זה נעשה במחלקת היח"צ של הוט, אבל אנחנו מקבלים בקשות שוטפות לתמונות, רקעים, קטעי וידאו לפרזנטציות ולוגואים להדפסה מידי יום.
אני חושב שיש להוט כוונה לשדר את ארבעת הפרקים הראשונים בחינם ב VOD לפני העלייה לאוויר הרשמית, אז מי שקורא כאן ויש לו הוט, מוזמן לבדוק ב VOD מידי פעם, כי זה אמור להתחיל ממש בקרוב.
בינתיים אני ממשיך להעלות תמונות מימי הצילום, שהיו לא כל כך מזמן אל נראים לי כאילו צולמו לפני שנים.
כעיקרון ההחלטה הקונספטואלית לגבי התוכנית היתה לצלם הכל על מסך ירוק, ובאמת מתוך כל 400 ומשהו הדקות של העונה אין ממש צילומים שנעשו מחוץ לאולפן הירוק שלנו. מה שאומר שבילינו (השחקנים ההפקה ואני) זמן לא קצר באולפן הקטן הצנוע וחסר החלונות שלנו.
האולפן נמצא בקומה 1-  בחניון של בניין המשרדים שלנו (ברמת החיל) וההרגשה הכללית בו היא כמו בתוך צוללת (ירוקה).












קובי ומיכל ביום הצילום של סדרת מערכונים על שבט פגאני.








צילמנו בשני סבבים של ימי צילום, כשבכל אחד 10 ימי צילום רצופים.
כל יום צילום התחיל בערך בשש בבוקר והסתיים בשבע\שמונה בערב, כשבכל יום צילמנו סידרת מערכונים אחרת.




מיכל קרן ועידן ביום הצילום לסדרת המדע בדיוני - "חלל עמוק"






כדי שהשילוב בין השחקנים והרקע הגראפי יהיה מוצלח, הוספנו בימי צילום רבים ריצפה מתאימה ללוקיישן המתוכנן - לדוגמה: חול ים במערכונים על קבוצת פיראטים, מלח גס (שנראה כמו שלג) במערכונים על חוקר פינגווינים וטקסטורת אבן למערכונים שמתרחשים על צוק מבודד.  (דווקא מתוך ימי הצילום האלו אין לי תמונות :(   בעסה)  
השילוב הזה בין קרקע מחומר מסויים (חול,חצץ,עשב או מלח) והקומפוזיציה הגראפית שבונים לו במחשב, הוא לא פשוט ובפעמים רבות הוא מפריע יותר ממועיל, אבל כשהצלחנו לחבר את זה נכון זה נראה פשוט מדהים.
הבעיה העיקרית בחיתוך כרומה קי, היא כל מה שקורה באזור הרגליים, תמיד יש שם תסבוכת עם הצללות, תמיד הירוק של הריצפה יהיה מלוכלך וקשה לחיתוך... ואם השחקן יושב, אז בכלל מדובר במשימה בלתי אפשרית.
אבל אם הלוקיישן המתוכנן הוא חוף ים (לדוגמה) או מדבר, והשחקן עומד על חול (למרות שכל השאר נשאר ירוק) הנקודה הכי בעייתית בחיתוך הופכת למקום הכי משכנע בחיבור.



קרן בתחפושת "מורגנה". חודש מאוחר יותר במחשב היא עוד תרכב על דרקון.
(ושוב, דווקא התמונה הזו היא דוגמה לא טובה לריצפה שדיברתי עליה למעלה.... הריצפה בתמונה היא מהסוג הקשה לחיתוך)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה