יום שבת, 2 ביולי 2011

I'm Alive!!!

חזרתי לעדכן, וזה לא שלא רציתי לעדכן קודם... פשוט הייתי מנוע מלחשוף מה נעשה בדיוק באחורי הקלעים של הפרוייקט הירוק - הפרוייקט שמעסיק אותי באינטנסיביות בחצי השנה האחרונה.
עכשיו אנחנו בערך חודש לפני עלייה לאוויר, מערכת היח"צ של HOT כבר התחילה לעבוד, אז נראה לי שזה לא יהיה כל כך נורא אם אני אתחיל לטפטף קצת תמונות וחוויות מההפקה המטורפת הזו.
אז בעצם אנחנו בעבודה רציפה וצפופה כבר מתחילת פברואר, שם התבשרנו שהפרוייקט קורה ושאפשר להתחיל לכתוב (ויש הרבה מה לכתוב).
מההתחלה הבנו שזה פרוייקט טלויזיוני ע-נ-ק וביניינו לבין עצמינו תהינו אם הוא בכלל אפשרי.
מדובר בתוכנית מערכונים המשודרת יומית! ובה 27 פרקים שבכל אחד בערך 11 מערכונים.... מה שמביא אותנו לכמות האסטרונומית של 297 מערכונים!!!
למרות גודל הפרוייקט התקציב (הפתעה) היה צנוע, כך שכל מי שנכנס להפקה הבין שיש עליו כמות עבודה רצחנית ואחריות כבדה... כי עוד לפני שהתחלנו לכתוב כבר נקבע מועד שידור.
על הכתיבה היו אחראים נמרוד (אחי) ושלום (אסייג). לצוות הכתיבה צורפו עודד סמו, ליאור פריד, מני אסייג ואנוכי. ועל ההפקה הסבוכה הופקדה חן גורן, הלא היא חן המפיקה משוסטר וקמינסקי :)
הבנו שכדי שהפרוייקט יהיה אפשרי, נצטרך דמויות ולוקיישנים קבועים, אבל בכמות נדיבה, כדי שיהיה גיוון מעניין בין הפרקים, ושלא נפגוש בכל פרק את אותם המערכונים עם אותן הדמויות.
לבסוף נכתבו בערך 24 סדרות מערכונים שונות כשבכל אחת בערך 9-14 פרקים שונים, שיסודרו בצורה שונה בכל תוכנית.
מיותר לציין שעשרים הסדרות שנבחרו היו העשרים הטובות מתוך בערך 40 שנכתבו.... וגם בתוך הסדרות עצמן נכתבו הרבה יותר מערכונים ממה שבסוף צולם.... והיו אפילו אפילו מערכונים שנכתבו, צולמו ונפלו בעריכה.
טוה אני אשאיר משהו לכתוב בפוסט הבא... אחרת העדכון הבא יהיה שוב,רק עוד שנה.... בינתיים אני מעלה כמה תמונות מההפקה.


אלו אני ונמרוד ביום צילום שיגרתי (אנחנו מביטים למוניטור) - צולם ע"י המאפרת המוכשרת שלנו, טל מרציאנו.


נמרוד ואביטל ביום שיגרתי אחר... הפעם במשרד
זאת חן, מעדכנת קלסרי הפקה
זה הלוגו של התוכנית


ואלו עידו מוסרי וקובי מיימון על הסט של אחד המערכונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה