יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

בוקר טוב !

התחושה הכללית היא שחודשיים של המתנה הגיעו לסיומם. אני מסתכל קדימה על הלו"ז ההולך ונבנה שלי ואני רואה צונאמי של עבודה מגיע.

הפרוייקט הראשי הוא תוכנית מערכונים לערוץ קומדי סנטרל שעולה לאוויר בעוד חודש וחצי. הפיילוט מצטלם ממש בעוד שבוע וחצי ואני מבטיח לעדכן מהסט ומהעבודת פוסט.
הרעיון של תוכנית המערכונים הזו, הוא שכל המערכונים מבוססים ויזואלית על אפקטים, השתלות, קומפוזיציות מסך ירוק ושאר שעשועי אפטר אפקטס.

עדכונים בקרוב.

פרוייקט נוסף בהתהוות הוא כתיבה של סדרה מלאה (24 דקות כל פרק) של שוסטר וקמינסקי !! (מה אתם יודעים).

עוד עבודה שנכנסה ממש שלשום, זו עבודת בימוי לספיישל קומי שעולה ב'רשת' בעוד חודש.

וחוץ מזה סילבניה עבר מעולם הטלויזיה לתחילת תהליך בעולם הקולנוע.

ופרוייקט חדש נוסף בשם 'מנוחה' הושק גם הוא החודש (כרגע רק כסינופסיס) שאמור בסוף התהליך להיות סדרת מתח\אימה תקופתית המתרחשת בתקופת העלייה הראשונה.
אולי אני אחלוק אתכם את הסינופסיס..... אני אחשוב על זה.

אז כמו שאתם מבינים, למרות שזו היתה תקופת המתנה חסרת מעש, הייתי עסוק... עסוק מאוד.
בין לבין הצלחנו (אני והמשפחה) להכניס גם חופשה מדהימה ברודוס.
לא מאמינים? הנה תראו!

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה