יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

אין לי ממש חדש

אני ממשיך בתקופת ההמתנה, כמו שחקן מונופול שנשלח לכלא :) אין הרבה חדש, אני גם לא ממש יכול להתחיל שום דבר חדש, כי כל יום אני יכול לקבל הודעה שמתחילים פרוייקט.
סילבניה ממתין לסיום הסינופסיס שמתאר את השתלשלות העלילה על פני 25 פרקים - כשהסינופסיס יושלם הוא יעבור לYES ואז נקבל את התשובה המכרעת אם אנחנו מקבלים תקציב פיתוח או לא.

שוסטר וקמינסקי עוד לא משודרים.
תוכנית המעבדה בביפ תקועה משום מה, ואין תאריך שידור באופק.... למה?  אין לי שמן של מוסך.

וחוץ מזה יש עוד כיוון ממשי להתחלת עבודה על פרוייקט קומי לערוץ חדש שעולה, אבל זה טרי מידי ואני לא יכול לפרט מידי.

אז מה כן חדש?
המצלמה שלי מתה.
אני לא יודע למה, אבל ה 5D markII שלי שבקה חיים ולא נדלקת יותר.
דווקא עכשיו כשקיבלתי מארה"ב תיק מיוחד לצילום מתחת למים... כנראה שהיא נבהלה מהמחשבה שהיא תבלה מתחת למים ופשוט התאבדה.
בכל אופן היא במעבדה עכשיו.

מתוך הרצון לעבודה רציפה עם עידן עמרי וקובי (שמשחקים בשוסטר וקמינסקי) התחלתי לכתוב רעיון חדש.
נמרוד התלהב והצטרף, ועכשיו אנחנו מנסים לכתוב (ואולי גם להפיק) עוד פיילוט.
אני קצת מפחד לכתוב על מה זה - למרות שאני מאוד רוצה לשתף, פשוט זה רחוק מידי מביצוע וזה רעיון טוב שאני מפחד שייגנב.
כשנגיע לשלב צילומים אני מבטיח להעלות את כל הסינופסיס התסריט והסטורי בורד.
מבטיח.

בינתיים הנה שיר מגניב ולא קשור לכלום שעשה לי שמח אתמול:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה